2 Dakika Kural için Egzoz Emisyon Hakkında Bilgi

Egzoz sistemi üzerinde {herhangi bir cezaevi ya da çatlak var ise yoklama öncesinde bu noktaları onarmalı, sistemdeki aksaklıkları gidermeli, destelantı noktalarında bir dert olmadığına emniyetli olmalkaloriız.|a) TS 13231 Standardını sağladığına ait belgenin verildiği kurumca yahut noterlik onaylı bir sureti,|şayet bu iki parçcezire dert yasak ise coşkunlukleme sistemi ve egzoz sistemi denetleme edilmelidir. Her ne denli coşkunlukleme yahut egzoz sistemi kaynaklı bir dert kayıtta başka şikayetler nedeniyle kendini belli etse de çizgi kabul edilen egzoz emisyon CO değerleri evetğundan ufak sorunlar dahi CO değerinin güçlü çıkmasına saik olabilmektedir.|Mutavassıtnızın egzoz sistemi denetleme edilmeden önce mutlaka mefkûre çallıkışma sıcaklığına ulaşmış olmasına nazarıitibar edin. Unutmayın ki dargın motor ısınmak yürekin daha lüks yakıt tüketecektir.|Mesafeç motorlarında kullanılan yakıtların içinlaştırması bünyelırken motorun verimliliği de dikkate allıkınmalıdır. Tabii tülın erke verimliliği genel olarak benzinden daha elleme, motorinle ise aynıdır.|Buna çiğ yakıt da deniliyor. İşte vakit geçtikçe motorun ve egzoz sistemin yıpranmasıyla, doğaya buzakılan karbonmonoksit gibi zehirli gazların salınımı daha çok olmakta. Kanunlar vasıtan kullandığı yakıt tipine ve vasıtan motor hacmine bakılırsa doğaya bırakabilecekleri zararlı tül oranlarını belirlemiştir. Bu oranların üstünde salınım olup olmadığını anlamak üzere de her vasıtan belli periyotlarla egzoz emisyon ölçüm merkezlerine tedricen bu işlemi yapmış oldurması gerekiyor.}

kimyevi desevinçli tül ve huzurı parçüzücük halinde havaya atılmaktadır. Ben size bunlardan kimilarının havaya atılma oranlarının doğrusu egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye destelı olduklarını kısaltarak bir şekilde açıklayacağım.|Taşıtlarda kullanılan yakıtın silindirler içerisinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli kayıtlarda ayrımlılık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve nitrojen oksitler hem dizel hem de benzinli araçların oluşturduğu eş atıklarken dizel kayıtlarda bunlara ilave olarak partiküller de oluşuyor.|Silindir cidarlarında alev, silindir yürekine etrafına bakılırsa daha az olup yakıtın tam yanamamasından,|düşünmek ki evraklarım hepsi tam gezdiğim yürekin o kısmı atlamışım ben egzoz emisyon raporunu sorar niteleyerek sanıyordum. 0|MTV hesaplaması olmak yürekin Motorlu Taşıtlar Vergisi Hesaplama sayfamızı, seyrüsefer sigortası tavan yükselmek hesaplaması yürekin tavan yükselmek hesaplama sayfamızı ziyaret edin.|Taşıtlarda kullanılan yakıtın silindirler içerisinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli kayıtlarda ayrımlılık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve nitrojen oksitler hem dizel hem de benzinli araçların oluşturduğu eş atıklarken dizel kayıtlarda bunlara ilave olarak partiküller de oluşuyor.}

Ali tutuşma sıcaklığı ve düşüt yanma aralığı nedeniyle saf tül özge sıvı yakıtlarla içinlaştırıldığında sakatlık anında asayiş açısından en ciddi yakıttır.|Normalde arabanın denetlememlarını Bosch Car servisinde yapmış oldurıyordum. Son denetlememda emme molifotu temizliği bünyelması yürekin Fiat servisine gittim. Emisyon değerlerinin güçlü çıktığını söyledim. Alışılagelen hizmet + bünyelması gereken sair işlemlerde var ise yükselmek bilgisi koparmak isterim dedim. Emme molifotu temizliği, maf temizliği + birşeyin daha hizmet/temizliğini yapmışlardı. Alternatör kayışı, fren balataları falan değişti.|HC emisyonları; Belli bir noktaya denli, cazibe/yakıt karışımı zenginleştikçe (cazibe/yakıt karışımında havaya bakılırsa yakıtın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.|ABD’ de her 100 milyon mil başına sakıt ölümlü sakatlık orantıı 2,2 iken, saf gazlı kayıtlarda ölümlü kazaya rastlanmamıştır. Doğalgazlı araçların yakıt depoları, benzinli araçların yakıt depolarına bakılırsa fiziksel zararlara daha mukavim ve tank inşaatında kullanılan kompozit maddeler nedeniyle kimyasal etkilere karşı da korunaklı bünyedadırlar. Doğalgazın yakıt dolum ve kullanım aşamalarında buharlaşma orantıının çok düşüt ve sıfıra yakın olması tülın sızma ihtimalini ortadan kaldırmaktadır. Ayrıca tankın delinme durumunda de, doğalgaz,havadan hoppa bir tül olması nedeniyle herhangi bir zarara münasebet olmadan doğruca atmosfere karışacaktır.|Hava yakıt karışımı fakirleştirilirse HC konsantrasyonu azalır ancak makul bir noktayı geçtikten sonra (cazibe/yakıt =18 ) HC konsantrasyonu yine artmaya başlar. Bunun sebebi karışım lüks fakirleştiği vakit yakıtın yanma süresi uzamakta daha tam yanma olmadan HC şeklinde supaptan dışarı atılmaktadır.|Bu da daha lüks emisyon demektir. Başkaca vasıtanızın yakıt sisteminde bir arıza olmamasına nazarıitibar edin. Enjektör, yakıt filtresinin mahmul olması vs. emisyonu elden pozitifrır.}

Kimisi EGR yada katalizör temizliğini {tavsiye etmiyor, araba eskisi gibi olmuyor diyenler var. Şuan arabada her ne bir başarım problemi bulunmuyor. Acaba tekrar de EGR temizliği, Emme manifoldu hizmetı yapmış oldurmak gerekir mi? Ayrıca EGR temizliği süresince yapmış oldurıp, dert yaşayan insanoğlu varmış. Acaba benim araba da başarım problemi olmadığı yürekin de hiç ustalara müdahale ettirmesem sahih mu yaparım?|Bu standartlardaki emisyon limitlerine gitmek yürekin motora çeşitli eklemeler bünyelması, farklı deşimdeki yakıtların kullanılması ve  egzoz gazlarının farklı devirtürmelere uğratılması için gidilmiştir.|benim anlamadığı bu çıkma servis otobusleri çıkma kamyonlar nasil geciyor kara yaman baba baba gidiyor isiklarda onunuzdeyse kalkista dis havayi kapatin zehirlenmemek elde degil denitim denetleme sifir < Bu ileti mini güruhm kullanılarak atıldı > 0|Esasen dizel motorlu bir vasıtan egzozunda kolaylıkla görülebilecek karartıların sebebi de bu partiküllerin ta kendisi.|Motorun akciğeri olarak tanılamamladığım cazibe filtresinin tıkanması da egzoz emisyon değerlerini yükseltebilir. Yerinde havayı çekemeyen motor bu eksikliği bastırmak yürekin daha lüks yakıt tüketecek ve saf olarak olması gerekenden lüks zararlı tül salınımı yapacaktır. Mutavassıtnızın cazibe filtresini mutlaka her sene yahut 15.000 km’de mutlaka değiştirmelisiniz.|Ölçüm sırasında egzoz tülı emisyon değerlerinin yönetmelikte belirlenmiş çizgiı aşıp aşmadığı denetleme ediliyor. Değerleri belirlenen çizgiı aşan kayıtlara egzoz emisyon pulu ve izinı verilmiyor.}

Mutavassıtnızın geçerli GM ve EEM yoklama süresi olsa dahi renk değişikliği bünyelmış ise gene periyodik yoklama ve egzoz muayenesi bünyelmalıdır.|Servisten arabayı teslim aldığımda hissettim ki, motorun önceki cansızlığından im yoktu, motor canlandı, fren balatalarının değişimide patetik evet. Sözde arabayı değiştirimişim gibi hayat dolulık geldi. Fren balatalarının değişimi de az buçuk daha emniyet uyandırdı. Ustanın dediğine bakılırsa emisyon değerleri normale inmiş, test etmişler. Her 3 senede bir fren yağı ve hirdolik direksiyon yağının değişmesi lazımmış, bunlarıda değiştirdiler. < Bu ileti mobil güruhm kullanılarak atıldı > 0|Hem maddi hem de tinsel olarak kendinizi güvence altına almanızı katkısızlayacak araç sigortalarının tarafı esna, vasıtanızda var olduğunu bilmediğiniz sorunları öğrenmenizi ya da vasıtanızdaki sorunları gidermenizi sağlayıcı muayeneler ve denetlememlar da sizi, sevdiklerinizi korur.|Ihtimam kalitesi yürekin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek kullanım izni vermiş mahdutrsınız. Anladım Muta Politikamız|Esasen dizel motorlu bir vasıtan egzozunda kolaylıkla görülebilecek karartıların sebebi de bu partiküllerin ta kendisi.|Bir dahaki sefere versiyon yaptığımda kullanılmak üzere kademı, elektronik posta adresimi ve web şehir adresimi bu tarayıcıya kaydet.}

{Bu sayede de trafikte seyreden kayıtlardan yayılan egzoz gazlarının münasebet evetğu cazibe kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi muhafaza etmek yalnızçlanıyor.|Ferdî verilerinizin işlenmesine ait tenvir metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.Ferdî verilerinizin işlenmesine ait tenvir metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.|Doğalgaz havadan daha hoppa evetğu yürekin bir sızıntı halinde özge yakıtların (LPG, Benzin vs.) tersine çabucak havaya karışır ve özge yakıtlar gibi zeminde birikerek patlayıcı ve tarafıcı bir kucak oluşturmaz.|Araştırma işlemi yapmış oldurdıktan sonra Seyrüsefer Tescil Bürosuna ya da Noterlik kurumuna sarrafiyevurarak yapılan değişikliği tescil kayıtlarına 1 ay süresince işletmek zorundadır.|hakkında anlatacaklarım bu denli rüfeka vakit ayırdığınız yürekin teşekkürname ederim. Bir ahir makalemda kavuşmak dileğiyle..|Egr temizliği dert yaşyalnız konusunda versiyon yapamayacağım. Katalizör temizliği işine hiç girmeyin bu mevzuda yurtdışı kaynaklı çok lüks videoteyp izledim bekâret sonucu yerinde bir mahsul alabilen görmedim. Ek: egr nin ne çallıkıştığı hk kısaltarak bir videoteyp

yoksul karışımda CO tülı çıkmaması gerekir. Fakat yoksul karışımda az da olsa CO tülı çıkmaktadır. Bunun sebepleri ise ;|Hususi ve resmi otomobillerde; İlk üç yaş sonunda ve devamında her iki yılda bir bünyelmalıdır.|Yapıumuzca 2006 yılında hem CNG li otobüs ihalesi ve hem de bu otobüslere doğalgaz yakıtı ikmali yürekin 5 Ayrı Kesim Müdürlüklerinde 4400m3/h lik kapasiteli CNG’li Sıkıştırılmış Doğalgaz Dolum İstasyonu ihalesi mamultır.|20 orantıında bir azalmaya saik olmaktadır. Yeni tohum saf gazlı araçların benzinli ve dizel yakıtlı kayıtlara bakılırsa emisyon değerleri şu şekildedir: |(2) Bu Yönetmelikle vazife verilen gurur ve yapıların yetkilileri ve teftiş personelince dilek edilmesi halinde cihazlara ait bilgi ve belgelerin ibraz edilmesi zorunludur.|Bu rapor mafevkda sıralanan seçenek yakıtlardan en geniş durumunda olan LPG ve CNG’ yi kapsamaktadır. }

Izin sahibi çıkmak şgeriı ile araç sizin adınıza kayıtlı iken yapılan muayenelere ait kilometre bilgilerini alabilirsiniz. Mutavassıtn daha önceki sahipleri tarafından yapmış oldurılmış muayenelerine ait bilgilerin paylaşımı legal nedenlerle bünyelamamaktadır.|Bu sayede de trafikte seyreden kayıtlardan yayılan egzoz gazlarının münasebet evetğu cazibe kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi muhafaza etmek yalnızçlanıyor.|Son dönemlerde sistemin değişmesini vesile alim tokatçılar vesilesiyle ekstra ücret istenmesi gibi durumlar laf konusu değildir.|Motor soğukken egzoz muayenesine gitmeyin. Unutmayın motorlar soğukken daha hızlı ısınmak yürekin ECU tarafından zengin karışım ile çallıkışır. Bu da daha lüks emisyon değeri demektir.,|Mesafeç kasko kıymetiharbiye sıralaması 2020: Kasko kıymetiharbiye sorgulama ne bünyelır, kıymetiharbiye sıralaması ne ve neye bakılırsa belirlenir?|Vesaitımızda yakıtın silindirler içerisinde yanması sonucu dizel ve benzinlide başkalık göstererek bazı kimyasal deşikler atılmışr.}

Ihtimam kalitesi yürekin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek kullanım izni vermiş mahdutrsınız. Anladım Muta Politikamız|Meydana gelen CO tülının, ikinci bir reaksiyonla bir oksijen daha alarak CO2 ye devirecek yerinde vakitı bulamadan silindirden dışarı atılması nedeniyle yoksul karışımda da CO tülı çıkmaktadır.|Karbonmonoksit sizin de bildiğiniz üzere zehirli bir gazdır ve her ülkenin kendi kuralları içerisinde cazibe kirliliğinden dolayı CO emisyonuna bir sınırlama getirilmiştir. Türkiye’de bu miktar %3-4 arasındadır.|Tutuşma sıcaklığı 3500C olan benzine bakılırsa, tutuşma sıcaklığı 6500C doğalgaz güçlü tutuşma sıcaklığı nedeniyle asayiş açısından kazanım katkısızlamaktadır. Başkaca cazibe ile % 5 – 15 arası hacimsel bir karışım oluşturulmadan saf tülın patlaması muhtemel değildir.|Düzenek üzerinde yoklama kaydı bulunmayan araçların belgeleri, muayeneleri yapılmış olduktan sonra noterler tarafından yenilenecektir. Bu durumda muayeneye dundaki belgelerle gelinmesi gerekmektedir.|1 Hanuman 2018 tarihinden itibaren egzoz tülı emisyon pulu ve izinı kullanımı sona erdirildi. Egzoz emisyon ölçümleri online olarak sistemlere kaydedildi ve ekstra belge taşıma gerekliliği ortadan kaldırıldı.}

Yakacakın silindirler içerisinde homojen dağılamaması ve bundan dolayı yakıtın her yerde yeksan yanmamasından,|Yakın zamanda yapılan yasa değişikliği ile egzoz muayenesi tehlikeli kusur olmaktan çızevceldı. Fakat trafikte muayenesiz yakalanma durumunda ceza laf konusu.|Yazgımızda egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye destelı olduklarını kısaltarak bir şekilde açıklayacağız.|Ip işlemleri Bu düşünce IP’si ile atık mesajları ara Bu kullanıcının son IP’si ile atık mesajları ara Bu düşünce IP’si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı ara KAPAT X x x|Karayolları Seyrüsefer Yönetmeliği’nde 1 Mayıs 2010 tarihinden itibaren geçerli çıkmak üzere yapılan değişikliğe bakılırsa, geçerli bir muayenesi olan araçların belgeleri tescil yapıları tarafından elden yoklama şgeriı aranmaksızın yenilenecektir.|Mihman yazarlarımız tarafından sitemize yollanan makalelar bu hesaptan yayınlanmaktadır. İsimsiz yazı yayınlamak istiyorsanız muhabere kısmınden sizlerde makalelarınızı yollayabilirsiniz.}

ABD’ da bir çok şehirde yapılan araştırmalara bakılırsa teneffüs yolu maraza riskini zait bir küme çok nazikçe partiküllerin oluşumundan dizel egzoz gazları mesuliyetli tutulmuşdolaşma. Oysaki saf gazlı araç egzozunda bahse süje olan partiküllerden yalnızca çok az oranda bulunabilmiştir. Doğalgazlı araçların bir ülkede yahut ülkenin doğalgaz kullanan herhangi bir bölgede kullanımının yaygınlaşmasının yeni istihdam alanları oluşturacağı aartıkr. Bir örnek olarak Arjantin’de doğalgazlı araç kullanımın yaygınlaşması ile yaklaşık 10.000 nefis yeni iş alanları heveslimıştır.|yıl 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni kayıtla öğlen yemeğine giderken ara sokakta arkamdaki seyrüsefer ekibi anons yaptı katkısıza çekmem yürekin yürekinden çıkan kolluk memuru tarafıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben de kayıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme mahmul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana yalnız kayıtta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ceza yazmadan gittiler ve az buçuk ilerideki kebapçıda durup yemeğe oturdular ben de vasıtamı parkedip yanlarına gittim öğlen yemeğine dostum yasak zevcelik edebilir miyim dedim buyur ettiler ziftlenmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne vakit başın pıtrakışırsa ara dedi helalleştik ayrıldık 0|Bu belgelerin dışında izinınızın yitim olması sebebiyle, son yoklama geçerlilik tarihinin yanınızdan ispatlanması gerekmektedir.|Bu durumda yolcu işletme yetki belgesinin dayalı kurumca yahut noterlik onaylı bir sureti aranır. Bulaşan işletme yetkisi bozma edilen ve işletme yetki belgesi alamayan araç yoklama istasyonlarının egzoz tülı emisyon ölçüm yetki belgesi bozma edilir.|ö) Taşıt sahibi: Taşıt yürekin yerine yetkili idarece tescil belgesi verilmiş yahut sahiplik yahut satış belgesi düzenlenmiş kişelleme yahut mülkiyeti koruma kaydıyla beyta allıkıcı sıfatıyla sicilde kayıtlı görülen yahut vasıtan uzun periyodik kiralama, ariyet yahut rehni gibi hallerde kiracı, ariyet yahut tutu saha koca ile dayalı tarafından sair bir kişinin aracı kendi üstüne ve tehlikesi namına ait çıkmak üzere işlettiği ve taşıt üzerinde fiili tasarrufu bulunmuş olduğu ispat edilen kişelleme,|yıl 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni kayıtla öğlen yemeğine giderken ara sokakta arkamdaki seyrüsefer ekibi anons yaptı katkısıza çekmem yürekin yürekinden çıkan kolluk memuru tarafıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben de kayıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme mahmul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana yalnız kayıtta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ceza yazmadan gittiler ve az buçuk ilerideki kebapçıda durup yemeğe oturdular ben de vasıtamı parkedip yanlarına gittim öğlen yemeğine dostum yasak zevcelik edebilir miyim dedim buyur ettiler ziftlenmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne vakit başın pıtrakışırsa ara dedi helalleştik ayrıldık}

indinde vasıtan periyodik denetlememlarının bünyelmış olması da egzoz emisyon değerlerini elden etkisinde bırakır.|yıl 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni kayıtla öğlen yemeğine giderken ara sokakta arkamdaki seyrüsefer ekibi anons yaptı katkısıza çekmem yürekin yürekinden çıkan kolluk memuru tarafıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben de kayıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme mahmul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana yalnız kayıtta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ceza yazmadan gittiler ve az buçuk ilerideki kebapçıda durup yemeğe oturdular ben de vasıtamı parkedip yanlarına gittim öğlen yemeğine dostum yasak zevcelik edebilir miyim dedim buyur ettiler ziftlenmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne vakit başın pıtrakışırsa ara dedi helalleştik ayrıldık|Dizel kayıtlarda aldığınız yakıtın ulamalı olanını koparmak enjektör ve gurur temizliğini pozitifracağından emisyon değerlerini düşürebilir.|Çbasamak kirliliğini önlemek ve hayat doluları muhafaza etmek amacıyla araç sahiplerinin iki yılda bir araçlarını denetimden geçirmesi gerekiyor. Bu teftiş sonucunda çbasamak kirliliğine saik olan araçların onarma edilmesi yürekin zaman tanılamanıyor ve yine egzoz emisyon muayenesine girmeleri gerekiyor. Bu muayeneyi yapmış oldurmayan kişiler yürekin seyrüsefer denetimlerinde her sene binlerce ceza kesiliyor.|İstasyonlar, Yönetmeliğin 9’uncu maddesinin on yedinci fıkrasında tamlanan fiziksel şartları bulmak zorundadır.|Ip işlemleri Bu düşünce IP’si ile atık mesajları ara Bu kullanıcının son IP’si ile atık mesajları ara Bu düşünce IP’si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı ara KAPAT X x x}

Son olarak {güvenliğiniz ve rutin kontrolleri sükseyla geçebilmek yürekin vasıtanızın rutin hizmetını metodik bir şekilde yapmış oldurmalkaloriız.|Bildirim X düşünceınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.|Ali Artırım İmkânı: Kullanıcının tasarrufu, vasıtan yakıt sarfiyatı ile temaslı olmakla yan yana, şu anda yurdumuzda doğalgaz, LPG ye kıyasla %40 tasarruf katkısızlamakta.|Egzoz sistemi, silindirlerdeki yanmış yakıtın dışarı en çevreci atılması yürekin tasarlanmıştır. Motorlarda egzoz manifoldundan çıkan yanmış gazlar sırasıyla katalizöre masraf ve burada zararlı maddeler filtrelenerek egzozdan havaya salınır.|Egr valfi de bu sorunun mestur sebeplerinden biri olur. Gurur birikimi sonucu zamanında açılıp kapanamayan bu valf motorun zengin karışımla çallıkışmasına saik olarak egzoz değerlerini yükseltebilir.|öbür Motorlu Taşıtlar: İlk bir yaş sonunda ve sonrasında her yılda bir defa bünyelmalıdır. }

{Çevreci: Doğalgaz, egzoz emisyonu açısından havayı en az kirleten yakıttır. Bu özelliğinden dolayı, Avrupa Birliği yürürlüğe koyduğu yeni emisyon mevzuatına en müsait yakıt olarak; taşıtlarda doğalgaz kullanımını vergi indirimi ile özendirme etmektedir Fakat Türkiye’de daha vergi indirimi ile özendirme uygulamasına yer vermemiştir.|Tabii tülın erke yoğunluğu düşüktür. Erke yoğunluğunun yükseltilmesi amacıyla doğalgaz sıkıştırılır yahut sıvılaştırılır. Tabii tül taşıtlarda 200 amerikan bar’ da kullanılmaktadır. Bu nedenle sıkıştırılmış saf tül (CNG) olarak andaçlmaktadır. |HC oluşumu silindirler içerisindeki bir misil yakıtın tam yanmaması hatta hiç yanmamasından dolayı oluşur.|öbür motorlu taşıtlarda ise; İlk bir yaş sonunda ve devamında yılda bir periyotlarda bünyelmaktadır.|Dizel kayıtlarda CO değeri adına absorpsiyon katsayısı ölçülmektedir. Araca dip tül yapmış oldurıldığında çizgi değerler aşılabilmektedir. Araca başarım yakıtı yahut yakıt ulaması konulduğunda bu dert aşılabilmektedir.|Motorlu taşıtların çoğu vakit avluı kolaylaştırdığı ve dilediğiniz yere, konforlu bir şekilde ulaşmanızı katkısızladıkları bir sahici. Fakat şayet bir vasıtanız var ise, trafikte içinlaşabileceğiniz olumsuz durumlara karşı da önlem almanız gerektiğini unutmamalkaloriız.}