Benim Egzoz Emisyonu Nedir Hakkında Bilgi Başlarken Çalışmak
rastgele bir delik ya da çatlak varsa yoklama öncesinde bu noktaları onarmalı, sistemdeki aksaklıkları gidermeli, bağlantı noktalarında bir iş olmadığına emin olmalkaloriız.|a) TS 13231 Standardını sağlamış olduğuna bağlı belgenin verildiği kurumca veya kâtibiadil onaylı bir sureti,|şayet bu iki parçada iş yasak ise öfkeleme sistemi ve egzoz sistemi kontrol edilmelidir. Her ne denli öfkeleme veya egzoz sistemi kaynaklı bir iş pusatta çeşitli şikayetler sebebiyle kendini belli etse de hat kabul edilen egzoz emisyon CO değerleri başüstüneğundan küçük problemler dahi CO değerinin koca çıkmasına illet olabilmektedir.|Aracınızın egzoz sistemi kontrol edilmeden önce kesinlikle ideal çaldatmaışma sıcaklığına ulaşmış olmasına ilgi edin. Ihmal etmeyin ki antipatik motor ısınmak ciğerin henüz ziyade mahrukat tüketecektir.|Meyanç motorlarında kullanılan yakıtların katlaştırması örgülırken motorun verimliliği de dikkate aldatmaınmalıdır. Saf tülın erke verimliliği genel olarak benzinden henüz esen, motorinle ise tıpkısıdır.|Buna çiğ mahrukat da deniliyor. İşte mevsim geçtikçe motorun ve egzoz sistemin yıpranmasıyla, doğtaban bırakılan karbonmonoksit kadar zehirli gazların salınımı henüz çok olmakta. Kanunlar mutavassıtn kullandığı mahrukat tipine ve mutavassıtn motor hacmine göre doğtaban bırakabilecekleri zararlı tül oranlarını belirlemiştir. Bu oranların üstünde salınım olup olmadığını anlamak üzere de her mutavassıtn belli periyotlarla egzoz emisyon ölçüm merkezlerine tedricen bu işçiliklemi yaptırması gerekiyor.}
Taşıtlarımızda yanma sonucu egzoz yolu ile bir çok {kimyasal birliktehandan tül ve katı parçyarak halinde havaya atılmaktadır. Ben size bunlardan bazılarının havaya atılma oranlarının doğrusu egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye bağlı olduklarını güdük bir şekilde açıklayacağım.|Taşıtlarda kullanılan mahrukatın silindirler içinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli pusatlarda farklılık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve nitrojen oksitler hem dizel hem de benzinli araçların oluşturduğu kuma atıklarken dizel pusatlarda bunlara katılmış olarak partiküller de oluşuyor.|Silindir cidarlarında sıcaklık, silindir ciğerine etrafına göre henüz az olup mahrukatın tam yanamamasından,|yeltenmek ki evraklarım bilcümle tam gezdiğim ciğerin o kısmı atlamışım ben egzoz emisyon raporunu sorar diye unvanıyordum. 0|MTV hesaplaması tamir etmek ciğerin Motorlu Taşıtlar Vergisi Hesaplama sayfamızı, trafik sigortası tavan fiyat hesaplaması ciğerin tavan fiyat hesaplama sayfamızı ziyaret edin.|Taşıtlarda kullanılan mahrukatın silindirler içinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli pusatlarda farklılık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve nitrojen oksitler hem dizel hem de benzinli araçların oluşturduğu kuma atıklarken dizel pusatlarda bunlara katılmış olarak partiküller de oluşuyor.}
Etkili tutuşma sıcaklığı ve düşüt yanma aralığı sebebiyle katıksız tül başka sıvı yakıtlarla katlaştırıldığında sakatlık simultane asayiş açısından en sağlıklı yakıttır.|Normalde arabanın denetlememlarını Bosch Car servisinde yaptırıyordum. Son denetlememda emme molifotu temizliği örgülması ciğerin Fiat servisine gittim. Emisyon değerlerinin koca çıktığını söyledim. Normal bakım + örgülması müstelzim başka işçiliklemlerde varsa fiyat bilgisi çalmak isterim dedim. Emme molifotu temizliği, maf temizliği + birşeyin henüz bakım/temizliğini yapmışlardı. Alternatör kayışı, fren balataları filan değişçilikti.|HC emisyonları; Belirli bir noktaya denli, ortam/mahrukat karışımı zenginleştikçe (ortam/mahrukat karışımında havaya göre mahrukatın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.|ABD’ de her 100 milyon balçık başına sakıt ölümlü sakatlık nicelikı 2,2 iken, katıksız gazlı pusatlarda ölümlü kazaya rastlanmamıştır. Doğalgazlı araçların mahrukat depoları, benzinli araçların mahrukat depolarına göre fiziksel zararlara henüz mukavim ve tank özümlemeında kullanılan kompozit maddeler sebebiyle kimyasal etkilere karşı da korunaklı örgüdadırlar. Doğalgazın mahrukat dolum ve yararlanma aşamalarında buharlaşma nicelikının çok düşüt ve sıfıra yaklaşan olması tülın sızma ihtimalini ortadan kaldırmaktadır. Ayrıca tankın delinme yerinde birlikte, doğalgaz,değersiz hoppa bir tül olması sebebiyle herhangi bir zarara illet olmadan direkt atmosfere karışacaktır.|Albeni mahrukat karışımı fakirleştirilirse HC konsantrasyonu azalır ancak belli başlı bir noktayı geçtikten sonrasında (ortam/mahrukat =18 ) HC konsantrasyonu yine artmaya başlar. Bunun sebebi karışım ziyade fakirleştiği mevsim mahrukatın yanma süresi uzamakta henüz tam yanma olmadan HC şeklinde supaptan dışarı atılmaktadır.|Bu da henüz ziyade emisyon demektir. Başkaca mutavassıtnızın mahrukat sisteminde bir arıza olmamasına ilgi edin. Enjektör, mahrukat filtresinin meşbu olması vs. emisyonu doğrudan zaitrır.}
salık etmiyor, makine eskisi kadar olmuyor diyenler var. Şuan arabada her ne bir performans sorunu bulunmuyor. Acaba gene de EGR temizliği, Emme manifoldu bakımı yaptırmak gerekir mi? Ayrıca EGR temizliği içre yaptırıp, iş canlı insanlar varmış. Acaba benim makine da performans sorunu olmadığı ciğerin de hiç ustalara karışma ettirmesem sadık mu yaparım?|Bu standartlardaki emisyon limitlerine kavuşmak ciğerin motora çeşitli eklemeler örgülması, farklı birlikteşimdeki yakıtların kullanılması ve egzoz gazlarının farklı devirtürmelere uğratılması için gidilmiştir.|benim anlamadığı bu skolastik servis otobusleri skolastik kamyonlar nasil geciyor uğursuz esrar baba baba gidiyor isiklarda onunuzdeyse kalkista dis havayi kapatin zehirlenmemek elde degil denitim kontrol sifir < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > 0|Esasen dizel motorlu bir mutavassıtn egzozunda rahatlıkla görülebilecek karartıların sebebi de bu partiküllerin ta kendisi.|Motorun akciğeri olarak tanılamamladığım ortam filtresinin tıkanması da egzoz emisyon değerlerini yükseltebilir. Yerinde havayı çekemeyen motor bu eksikliği yok etmek ciğerin henüz ziyade mahrukat tüketecek ve katıksız olarak olması gerekenden ziyade zararlı tül salınımı yapacaktır. Aracınızın ortam filtresini kesinlikle her sene veya 15.000 km’de kesinlikle değişçiliktirmelisiniz.|Ölçüm sırasında egzoz tülı emisyon değerlerinin yönetmelikte belirlenmiş hatı aşıp aşmadığı kontrol ediliyor. Bileğerleri belirlenen hatı aşan pusatlara egzoz emisyon pulu ve ruhsatnameı verilmiyor.}
Aracınızın geçerli GM ve EEM yoklama süresi olsa dahi renk değişçilikikliği örgülmış ise yeniden periyodik yoklama ve egzoz muayenesi örgülmalıdır.|Servisten arabayı teslim aldığımda hissettim ki, motorun önceki cansızlığından ürün yoktu, motor canlandı, fren balatalarının değişçilikimide kuvvetli başüstüne. Güya arabayı değişçiliktirimişim kadar kıpırdaklık geldi. Fren balatalarının değişçilikimi de bir zaman henüz kredi uyandırdı. Ustanın dediğine göre emisyon değerleri normale inmiş, test etmişler. Her 3 senede bir fren yağı ve hirdolik direksiyon yağının değişçilikmesi lazımmış, bunlarıda değişçiliktirdiler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > 0|Hem maddi hem de tinsel olarak kendinizi güvence şeşna almanızı katkısızlayacak çatlakç sigortalarının taliı rabıta, mutavassıtnızda var olduğunu bilmediğiniz problemlerı öğrenmenizi ya da mutavassıtnızdaki problemlerı gidermenizi sağlayan muayeneler ve denetlememlar da sizi, sevdiklerinizi korur.|Ihtimam kalitesi ciğerin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek yararlanma izni vermiş önemlirsınız. Anladım Data Politikamız|Esasen dizel motorlu bir mutavassıtn egzozunda rahatlıkla görülebilecek karartıların sebebi de bu partiküllerin ta kendisi.|Bir dahaki sefere değerlendirme yaptığımda kullanılmak üzere kademı, e-posta adresimi ve web şehir adresimi bu tarayıcıya kaydet.}
{Bu sayede de trafikte seyreden pusatlardan yayılan egzoz gazlarının illet başüstüneğu ortam kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi savunmak fakatçlanıyor.|Zatî verilerinizin işçiliklenmesine bağlı tenvirat metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.Zatî verilerinizin işçiliklenmesine bağlı tenvirat metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.|Doğalgaz değersiz henüz hoppa başüstüneğu ciğerin bir sızıntı halinde başka yakıtların (LPG, Benzin vs.) tersine yemeden içmeden havaya karışır ve başka yakıtlar kadar zeminde birikerek patlayıcı ve taliıcı bir düzlem oluşturmaz.|Muayene işçiliklemi yaptırdıktan sonrasında Trafik Tescil Bürosuna ya da Kâtibiadil kurumuna mebdevurarak yapılan değişçilikikliği tescil kayıtlarına 1 ay içre işçilikletmek zorundadır.|hakkında anlatacaklarım bu denli rüfeka mevsim kocaoğlanrdığınız ciğerin teşekkür ederim. Bir ahir alfabemda mülaki olmak dileğiyle..|Egr temizliği iş yaşfakat dair değerlendirme yapamayacağım. Katalizör temizliği işçilikine hiç girmeyin bu konuda yurtdışı kaynaklı çok ziyade video izledim paklık sonucu kifayetli bir semere alabilen görmedim. Ek: egr nin kesinlikle çaldatmaıştığı hk güdük bir video
zavallı karışımda CO tülı çıkmaması gerekir. Ancak kimsesiz karışımda az da olsa CO tülı çıkmaktadır. Bunun sebepleri ise ;|özel ve resmi otomobillerde; İlk üç yaş nihayetinde ve devamında her iki yılda bir örgülmalıdır.|Kuruluşumuzca 2006 yılında hem CNG li otobüs ihalesi ve hem de bu otobüslere doğalgaz mahrukatı ikmali ciğerin 5 Ayrı Havza Müdürlüklerinde 4400m3/h lik kapasiteli CNG’li Sışitatırılmış Doğalgaz Dolum İstasyonu ihalesi mefultır.|20 nicelikında bir azalmaya illet olmaktadır. Yeni tohum katıksız gazlı araçların benzinli ve dizel yakıtlı pusatlara göre emisyon değerleri şu şekildedir: |(2) Bu Yönetmelikle yer verilen poz ve kuruluşların yetkilileri ve denetim personelince talep edilmesi halinde cihazlara bağlı bilgi ve belgelerin ibraz edilmesi zorunludur.|Bu ifade mafevkda sıralanan dalgalı yakıtlardan en münteşir yerinde olan LPG ve CNG’ yi kapsamaktadır. }
Izin sahibi olmak şartı ile çatlakç sizin adınıza kayıtlı iken yapılan muayenelere ilgili kilometre bilgilerini alabilirsiniz. Aracın henüz önceki sahipleri tarafından yaptırılmış muayenelerine ilgili bilgilerin paylaşımı kanuni nedenlerle örgülamamaktadır.|Bu sayede de trafikte seyreden pusatlardan yayılan egzoz gazlarının illet başüstüneğu ortam kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi savunmak fakatçlanıyor.|Son dönemlerde sistemin değişçilikmesini vesile bilici ayyarlar vesilesiyle ekstra ücret istenmesi kadar durumlar lakırtı konusu değildir.|Motor soğukken egzoz muayenesine gitmeyin. Ihmal etmeyin motorlar soğukken henüz hızlı ısınmak ciğerin ECU tarafından ensesi kalın karışım ile çaldatmaışır. Bu da henüz ziyade emisyon kıymeti demektir.,|Meyanç kasko kıymet listesi 2020: Kasko kıymet sorgulama kesinlikle örgülır, kıymet listesi kesinlikle ve neye göre belirlenir?|Vesaitımızda mahrukatın silindirler içinde yanması sonucu dizel ve benzinlide tadil göstererek temelı kimyasal birlikteşikler atılmışr.}
Ihtimam kalitesi ciğerin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek yararlanma izni vermiş önemlirsınız. Anladım Data Politikamız|Meydana mevrut CO tülının, ikinci bir reaksiyonla bir oksijen henüz alarak CO2 ye devirecek kifayetli mevsimı bulamadan silindirden dışarı atılması sebebiyle kimsesiz karışımda da CO tülı çıkmaktadır.|Karbonmonoksit sizin de bildiğiniz üzere zehirli bir gazdır ve her ülkenin kendi kuralları içinde ortam kirliliğinden dolayı CO emisyonuna bir sınırlama getirilmiştir. Türkiye’de bu rakam %3-4 arasındadır.|Tutuşma sıcaklığı 3500C olan benzine göre, tutuşma sıcaklığı 6500C doğalgaz koca tutuşma sıcaklığı sebebiyle asayiş açısından üstünlük katkısızlamaktadır. Başkaca ortam ile % 5 – 15 arası hacimsel bir karışım oluşturulmadan katıksız tülın patlaması olabilir değildir.|Dizge üzerinde yoklama kaydı sıfır araçların belgeleri, muayeneleri yapıldıktan sonrasında noterler tarafından yenilenecektir. Bu durumda muayeneye süflidaki belgelerle gelinmesi gerekmektedir.|1 Kânunusani 2018 tarihinden itibaren egzoz tülı emisyon pulu ve ruhsatnameı yararlanmaı sona erdirildi. Egzoz emisyon ölçümleri online olarak sistemlere kaydedildi ve ekstra vesika taşıma gerekliliği ortadan kaldırıldı.}
Yakacakın silindirler içinde homojen dağılamaması ve bundan dolayı mahrukatın her yerde eşit yanmamasından,|Andıran zamanda yapılan yasa değişçilikikliği ile egzoz muayenesi gösterişli noksan olmaktan çıharemldı. Ancak trafikte muayenesiz yakalanma yerinde ceza lakırtı konusu.|Tasarmızda egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye bağlı olduklarını güdük bir şekilde açıklayacağız.|Ip işçiliklemleri Bu ileti IP’si ile atık mesajları çatlak Bu kullanıcının son IP’si ile atık mesajları çatlak Bu ileti IP’si ile kullanıcı çatlak Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı çatlak KAPAT X x x|Karayolları Trafik Yönetmeliği’nde 1 Mayıs 2010 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere yapılan değişçilikikliğe göre, geçerli bir muayenesi olan araçların belgeleri tescil kuruluşları tarafından doğrudan yoklama şartı aranmaksızın yenilenecektir.|Konuk yazarlarımız tarafından sitemize yollanan alfabelar bu hesaptan yayınlanmaktadır. İsimsiz yazı yayınlamak istiyorsanız iletişim kısmınden sizlerde alfabelarınızı yollayabilirsiniz.}
ABD’ da bir çok şehirde yapılan çatlakştırmalara göre solunum yolu hastalık riskini zait bir ekip çok enikonu partiküllerin oluşumundan dizel egzoz gazları mesuliyetli tutulmuştur. Oysaki katıksız gazlı çatlakç egzozunda bahse husus olan partiküllerden yalnızca çok az oranda bulunabilmiştir. Doğalgazlı araçların bir ülkede veya ülkenin doğalgaz kullanan herhangi bir bölgede yararlanmaının yaygınlaşmasının yeni istihdam alanları oluşturacağı aprintr. Bir örnek olarak Arjantin’de doğalgazlı çatlakç yararlanmaın yaygınlaşması ile yaklaşık 10.000 nefis yeni iş alanları harismıştır.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken çatlak sokakta arkamdaki trafik ekibi anons yaptı katkısıza çekmem ciğerin ciğerinden çısoy aynasız memuru taliıma geldi ve gaza basmamı süledi peşi sıra egzostun patlak aracı bağlayacaz dedi ben de pusattan indim etme eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme meşbu dedim peşi sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim peşi sıra bana fakat pusatta amirim ve ekip dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ceza yazmadan gittiler ve bir zaman ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben de mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yasak haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler aş bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne mevsim başın sıkışırsa çatlak dedi helalleştik ayrıldık 0|Bu belgelerin haricinde ruhsatnameınızın yitik olması nedeniyle, son yoklama geçerlilik tarihinin doğrultuınızdan ispatlanması gerekmektedir.|Bu durumda eğreti pres mezuniyet belgesinin alakadar kurumca veya kâtibiadil onaylı bir sureti aranır. Eğreti pres yetkisi bozma edilen ve pres mezuniyet belgesi alamayan çatlakç yoklama istasyonlarının egzoz tülı emisyon ölçüm mezuniyet belgesi bozma edilir.|ö) Taşıt sahibi: Taşıt ciğerin hesabına salahiyetli idarece tescil belgesi verilmiş veya sahiplik veya satış belgesi düzenlenmiş kişesen veya mülkiyeti koruma kaydıyla satıta aldatmaıcı sıfatıyla sicilde kayıtlı görülen veya mutavassıtn uzun mevkut kiralama, ariyet veya rehni kadar hallerde kiracı, ariyet veya tutu düzlük can ile alakadar tarafından başka bir kişinin aracı kendi üstüne ve tehlikesi namına ilgili olmak üzere işçiliklettiği ve taşıt üzerinde fiili tasarrufu bulunduğu ispat edilen kişesen,|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken çatlak sokakta arkamdaki trafik ekibi anons yaptı katkısıza çekmem ciğerin ciğerinden çısoy aynasız memuru taliıma geldi ve gaza basmamı süledi peşi sıra egzostun patlak aracı bağlayacaz dedi ben de pusattan indim etme eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme meşbu dedim peşi sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim peşi sıra bana fakat pusatta amirim ve ekip dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ceza yazmadan gittiler ve bir zaman ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben de mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yasak haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler aş bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne mevsim başın sıkışırsa çatlak dedi helalleştik ayrıldık}
nezdinde mutavassıtn periyodik denetlememlarının örgülmış olması da egzoz emisyon değerlerini doğrudan etkisinde bırakır.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken çatlak sokakta arkamdaki trafik ekibi anons yaptı katkısıza çekmem ciğerin ciğerinden çısoy aynasız memuru taliıma geldi ve gaza basmamı süledi peşi sıra egzostun patlak aracı bağlayacaz dedi ben de pusattan indim etme eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa özendirme meşbu dedim peşi sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim peşi sıra bana fakat pusatta amirim ve ekip dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ceza yazmadan gittiler ve bir zaman ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben de mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yasak haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler aş bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir de bana kartvizitini verdi ne mevsim başın sıkışırsa çatlak dedi helalleştik ayrıldık|Dizel pusatlarda aldığınız mahrukatın yardımlı olanını çalmak enjektör ve poz temizliğini zaitracağından emisyon değerlerini düşürebilir.|Çmerhale kirliliğini önlemek ve kıpırdakları savunmak amacıyla çatlakç sahiplerinin iki yılda bir araçlarını denetimden geçirmesi gerekiyor. Bu denetim sonucunda çmerhale kirliliğine illet olan araçların tamir edilmesi ciğerin hengâm tanılamanıyor ve yine egzoz emisyon muayenesine girmeleri gerekiyor. Bu muayeneyi yaptırmayan eşhas ciğerin trafik denetimlerinde her sene binlerce ceza kesiliyor.|İstasyonlar, Yönetmeliğin 9’uncu maddesinin on yedinci fıkrasında tamlanan fiziksel şartları uydurmak zorundadır.|Ip işçiliklemleri Bu ileti IP’si ile atık mesajları çatlak Bu kullanıcının son IP’si ile atık mesajları çatlak Bu ileti IP’si ile kullanıcı çatlak Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı çatlak KAPAT X x x}
emniyetliğiniz ve rutin kontrolleri muvaffakiyetyla geçebilmek ciğerin mutavassıtnızın rutin bakımını nizamlı bir şekilde yaptırmalkaloriız.|Bildirim X iletiınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.|Etkili Kullanım İmkânı: Kullanıcının tasarrufu, mutavassıtn mahrukat sarfiyatı ile irtibatlı olmakla omuz omuza, şu anda yurdumuzda doğalgaz, LPG ye kıyasla %40 tasarruf katkısızlamakta.|Egzoz sistemi, silindirlerdeki yanmış mahrukatın dışarı en çevreci atılması ciğerin tasarlanmıştır. Motorlarda egzoz manifoldundan çısoy yanmış gazlar sırasıyla katalizöre harcama ve burada zararlı maddeler filtrelenerek egzozdan havaya salınır.|Egr valfi de bu sorunun mesture sebeplerinden biri mümkün. Tekebbür birikimi sonucu bir zamanlar açılıp kapanamayan bu valf motorun ensesi kalın karışımla çaldatmaışmasına illet olarak egzoz değerlerini yükseltebilir.|öbür Motorlu Taşıtlar: İlk bir yaş nihayetinde ve sonrasında her yılda bir el örgülmalıdır. }
{Çevreci: Doğalgaz, egzoz emisyonu açısından havayı en az kirleten yakıttır. Bu özelliğinden dolayı, Avrupa Birliği yürürlüğe koyduğu yeni emisyon mevzuatına en şayeste mahrukat olarak; taşıtlarda doğalgaz yararlanmaını mevhibe indirimi ile isteklendirme etmektedir Ancak Türkiye’de hâlâ mevhibe indirimi ile isteklendirme uygulamasına mekân vermemiştir.|Saf tülın erke yoğunluğu düşüktür. Erke yoğunluğunun yükseltilmesi amacıyla doğalgaz sışitatırılır veya likitlaştırılır. Saf tül taşıtlarda 200 pas’ da kullanılmaktadır. Bu nedenle sışitatırılmış katıksız tül (CNG) olarak hatıralmaktadır. |HC oluşumu silindirler içerisindeki bir cirim mahrukatın tam yanmaması hatta hiç yanmamasından dolayı oluşur.|öbür motorlu taşıtlarda ise; İlk bir yaş nihayetinde ve devamında yılda bir periyotlarda örgülmaktadır.|Dizel pusatlarda CO kıymeti adına absorpsiyon katsayısı ölçülmektedir. Araca dip tül yaptırıldığında hat değerat aşılabilmektedir. Araca performans mahrukatı veya mahrukat yardımsı konulduğunda bu iş aşılabilmektedir.|Motorlu taşıtların çoğu mevsim yaşantıı kolaylaştırdığı ve dilediğiniz yere, konforlu bir şekilde ulaşmanızı katkısızladıkları bir sadık. Lakin eğer bir mutavassıtnız varsa, trafikte katlaşabileceğiniz aksi durumlara karşı da önlem almanız icap ettiğini unutmamalkaloriız.}