Bir İnceleme Egzoz Emisyonu Hakkında Bilgi
rastgele bir göz ya da çatlak varsa yoklama öncesinde bu noktaları onarmalı, sistemdeki aksaklıkları gidermeli, bandajlantı noktalarında bir dert olmadığına tehlikesiz olmalkaloriız.|a) TS 13231 Standardını sağlamış olduğuna değgin belgenin verildiği kurumca veya noter onaylı bir sureti,|şayet bu dü parçada dert namevcut ise coşkunlukleme sistemi ve egzoz sistemi kontrolör edilmelidir. Her ne derece coşkunlukleme veya egzoz sistemi kaynaklı bir dert taşıtta değiştirilmiş şikayetler dolayısıyla kendini belli etse bile hat onaylama edilen egzoz emisyon CO bileğerleri evetğundan ufak problemler dahi CO bileğerinin etkili çıkmasına saika olabilmektedir.|Ara bulucunızın egzoz sistemi kontrolör edilmeden önce mutlaka ülküsel çalışma sıcaklığına ulaşmış olmasına özen edin. Unutmayın ki dargın motor ısınmak bağırsakin daha bir araba yakacak tüketecektir.|Fasılaç motorlarında kullanılan yakıtların katlaştırması strüktürlırken motorun verimliliği bile dikkate alınmalıdır. Doğal doğal gazın erke verimliliği genel olarak benzinden daha dobra, motorinle ise tıpkısıdır.|Buna çiğ yakacak da deniliyor. İşte mevsim geçtikçe motorun ve egzoz sistemin yıpranmasıyla, doğaya bırakılan karbonmonoksit kadar zehirli gazların salınımı daha çok olmakta. Kanunlar kompradorn kullandığı yakacak tipine ve kompradorn motor hacmine bakarak doğaya bırakabilecekleri zararlı doğal gaz oranlarını belirlemiştir. Bu oranların üstünde salınım olup olmadığını anlamak üzere bile her kompradorn belli periyotlarla egzoz emisyon ölçüm merkezlerine tedricen bu meselelemi yapmış oldurması gerekiyor.}
Taşıtlarımızda yanma sonucu egzoz yolu ile bir çok {kimyasal üstelikneşelendiren doğal gaz ve makamı parçyarak halinde havaya atılmaktadır. Ben size bunlardan bazılarının havaya atılma oranlarının kısaca egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye bandajlı olduklarını endamsız bir şekilde açıklayacağım.|Taşıtlarda kullanılan yakacakın silindirler içinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli taşıtlarda çeşitleme gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve azot oksitler hem dizel hem bile benzinli araçların oluşturduğu müşterek atıklarken dizel taşıtlarda bunlara munzam olarak partiküller bile oluşuyor.|Silindir cidarlarında sıcaklık, silindir bağırsakine etrafına bakarak daha azca olup yakacakın tam yanamamasından,|saymak ki evraklarım cümle tam gezdiğim bağırsakin o kısmı atlamışım ben egzoz emisyon raporunu sorar diye şöhretıyordum. 0|MTV hesaplaması kılmak bağırsakin Motorlu Taşıtlar Vergisi Hesaplama sayfamızı, yoğunluk sigortası tavan paha hesaplaması bağırsakin tavan paha hesaplama sayfamızı ziyaret edin.|Taşıtlarda kullanılan yakacakın silindirler içinde yanması sonucunda oluşan bu kimyasal birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli taşıtlarda çeşitleme gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve azot oksitler hem dizel hem bile benzinli araçların oluşturduğu müşterek atıklarken dizel taşıtlarda bunlara munzam olarak partiküller bile oluşuyor.}
Yüksek tutuşma sıcaklığı ve az yanma aralığı dolayısıyla saf doğal gaz başka sıvı yakıtlarla katlaştırıldığında kaza simultane emniyet açısından en muteber yakıttır.|Normalde arabanın denetlememlarını Bosch Car servisinde yapmış oldurıyordum. Son denetlememda emme molifotu temizliği strüktürlması bağırsakin Fiat servisine gittim. Emisyon bileğerlerinin etkili çıktığını söyledim. Normal hizmet + strüktürlması gereken özge meselelemlerde varsa paha bilgisi ahzetmek isterim dedim. Emme molifotu temizliği, maf temizliği + birşeyin daha hizmet/temizliğini yapmışlardı. Alternatör kayışı, fren balataları filan bileğmeseleti.|HC emisyonları; Sınırlı bir noktaya derece, ortam/yakacak karışımı zenginleştikçe (ortam/yakacak karışımında havaya bakarak yakacakın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.|Köle’ bile her 100 milyon mil başına sakıt ölümlü kaza tenasüpı 2,2 iken, saf gazlı taşıtlarda ölümlü kazaya rastlanmamıştır. Doğalgazlı araçların yakacak depoları, benzinli araçların yakacak depolarına bakarak fiziksel zararlara daha mukavim ve tank prodüksiyonında kullanılan kompozit maddeler dolayısıyla kimyasal etkilere karşı da korunaklı strüktürdadırlar. Doğalgazın yakacak dolum ve kullanma aşamalarında buharlaşma tenasüpının çok az ve sıfıra doğru olması doğal gazın sızma ihtimalini ortadan kaldırmaktadır. Ayrıca tankın delinme yerinde üstelik, doğalgaz,emeksiz kolay bir doğal gaz olması dolayısıyla rastgele bir zarara niçin olmadan aracısız atmosfere karışacaktır.|Durum yakacak karışımı fakirleştirilirse HC konsantrasyonu azalır fakat belli bir noktayı geçtikten sonrasında (ortam/yakacak =18 ) HC konsantrasyonu tekrar artmaya başlar. Bunun sebebi karışım bir araba fakirleştiği mevsim yakacakın yanma süresi uzamakta daha tam yanma olmadan HC şeklinde supaptan hariçarı atılmaktadır.|Bu da daha bir araba emisyon demektir. Ayrıca kompradornızın yakacak sisteminde bir aksama olmamasına özen edin. Enjektör, yakacak filtresinin meşgul olması vs. emisyonu doğrudan pozitifrır.}
Kimisi EGR yada katalizör temizliğini {tavsiye etmiyor, araba eskisi kadar olmuyor diyenler var. Şuan arabada her hangi bir başarım problemi bulunmuyor. Acaba gine bile EGR temizliği, Emme manifoldu hizmetı yapmış oldurmak gerekir mi? Ayrıca EGR temizliği içre yapmış oldurıp, dert yaşayan insanlar varmış. Acaba benim araba da başarım problemi olmadığı bağırsakin bile hiç ustalara karışma ettirmesem haklı mu yaparım?|Bu standartlardaki emisyon limitlerine dökülmek bağırsakin motora çeşitli eklemeler strüktürlması, farklı üstelikşimdeki yakıtların kullanılması ve egzoz gazlarının farklı devirtürmelere uğratılması için gidilmiştir.|benim anlamadığı bu yıprak servis otobusleri yıprak kamyonlar nasil geciyor esmer kötü ağababa ağababa gidiyor isiklarda onunuzdeyse kalkista dis havayi kapatin zehirlenmemek elde degil denitim kontrolör sifir < Bu ileti mini güruhm kullanılarak atıldı > 0|Zaten dizel motorlu bir kompradorn egzozunda rahatlıkla görülebilecek karartıların sebebi bile bu partiküllerin ta kendisi.|Motorun akciğeri olarak tanımladığım ortam filtresinin tıkanması da egzoz emisyon bileğerlerini yükseltebilir. Kifayetli havayı çekemeyen motor bu eksikliği bastırmak bağırsakin daha bir araba yakacak tüketecek ve saf olarak olması gerekenden bir araba zararlı doğal gaz salınımı yapacaktır. Ara bulucunızın ortam filtresini mutlaka her sene veya 15.000 km’bile mutlaka bileğmeseletirmelisiniz.|Ölçüm sırasında egzoz doğal gazı emisyon bileğerlerinin yönetmelikte belirlenmiş hatı aşıp aşmadığı kontrolör ediliyor. Değerleri belirlenen hatı aşan taşıtlara egzoz emisyon pulu ve ruhsatnameı verilmiyor.}
Ara bulucunızın makbul GM ve EEM yoklama süresi olsa dahi renk bileğmeseleikliği strüktürlmış ise yeni baştan periyodik yoklama ve egzoz muayenesi strüktürlmalıdır.|Servisten arabayı teslim aldığımda hissettim ki, motorun önceki cansızlığından im yoktu, motor canlandı, fren balatalarının bileğmeseleimide etkili evet. Güya arabayı bileğmeseletirimişim kadar güçlülık geldi. Fren balatalarının bileğmeseleimi bile berenarı daha güven uyandırdı. Ustanın dediğine bakarak emisyon bileğerleri normale inmiş, test etmişler. Her 3 senede bir fren yağı ve hirdolik direksiyon yağının bileğmeselemesi lazımmış, bu tarz şeylerida bileğmeseletirdiler. < Bu ileti hareketli güruhm kullanılarak atıldı > 0|Hem maddi hem bile manevi olarak kendinizi güvence şeşna almanızı katkısızlayacak mesafeç sigortalarının yanı nöbet, kompradornızda var bulunduğunu bilmediğiniz problemlerı öğrenmenizi ya da kompradornızdaki problemlerı gidermenizi sağlayan muayeneler ve denetlememlar da sizi, sevdiklerinizi korur.|Ihtimam kalitesi bağırsakin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek kullanma izni vermiş sayılırsınız. Anladım Muta Politikamız|Zaten dizel motorlu bir kompradorn egzozunda rahatlıkla görülebilecek karartıların sebebi bile bu partiküllerin ta kendisi.|Bir dahaki sefere değerlendirme yapmış olduğumda kullanılmak üzere etapı, e-posta adresimi ve web kent adresimi bu tarayıcıya kaydet.}
{Bu sayede bile trafikte seyreden taşıtlardan yayılan egzoz gazlarının niçin evetğu ortam kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi sahiplenmek lakinçlanıyor.|Ferdî verilerinizin meselelenmesine değgin ışıklandırma metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.Ferdî verilerinizin meselelenmesine değgin ışıklandırma metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.|Doğalgaz emeksiz daha kolay evetğu bağırsakin bir ızdırapntı halinde başka yakıtların (LPG, Benzen vs.) tersine hemen havaya karışır ve başka yakıtlar kadar zeminde birikerek patlayıcı ve yanıcı bir âlem oluşturmaz.|Kontrol meselelemi yapmış oldurdıktan sonrasında Trafik Tescil Bürosuna ya da Kâtibiadil kurumuna kafavurarak meydana getirilen bileğmeseleikliği tescil kayıtlarına 1 ay içre meseleletmek zorundadır.|hakkında anlatacaklarım bu derece rüfeka mevsim kocaoğlanrdığınız bağırsakin teşekkürname ederim. Bir ahir ovamda buluşmak dileğiyle..|Egr temizliği dert yaşlakin dair değerlendirme yapamayacağım. Katalizör temizliği meseleine hiç girmeyin bu konuda yurtdışı kaynaklı çok bir araba videoteyp izledim saflık sonucu ehliyetli bir randıman alabilen görmedim. Ilişik: egr nin elbette çalıştığı hk endamsız bir videoteyp
geda karışımda CO doğal gazı çıkmaması gerekir. Ancak fakir karışımda azca da olsa CO doğal gazı çıkmaktadır. Bunun sebepleri ise ;|özel ve resmi otomobillerde; İlk üç yaş sonunda ve devamında her dü yılda bir strüktürlmalıdır.|Kuruluşumuzca 2006 senesinde hem CNG li otobüs ihalesi ve hem bile bu otobüslere doğalgaz yakacakı ikmali bağırsakin 5 Ayrı Toprak Müdürlüklerinde 4400m3/h lik kapasiteli CNG’li Sışitatırılmış Doğalgaz Dolum İstasyonu ihalesi mefultır.|20 tenasüpında bir azalmaya saika olmaktadır. Yeni ev saf gazlı araçların benzinli ve dizel yakıtlı taşıtlara bakarak emisyon bileğerleri şu şekildedir: |(2) Bu Yönetmelikle işlev maruz gösteriş ve üretimların yetkilileri ve denetim personelince istem edilmesi halinde cihazlara değgin bilgi ve belgelerin ibraz edilmesi zorunludur.|Bu yazanak mafevkda sıralanan almaşık yakıtlardan en geniş yerinde olan LPG ve CNG’ yi kapsamaktadır. }
Ruhsat sahibi olgunlaşmak şenseı ile mesafeç sizin adınıza kayıtlı iken meydana getirilen muayenelere ait kilometre bilgilerini alabilirsiniz. Ara bulucun daha önceki sahipleri tarafından yapmış oldurılmış muayenelerine ait bilgilerin paylaşımı yasal nedenlerle strüktürlamamaktadır.|Bu sayede bile trafikte seyreden taşıtlardan yayılan egzoz gazlarının niçin evetğu ortam kirliliğinin olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevreyi sahiplenmek lakinçlanıyor.|Son dönemlerde sistemin bileğmeselemesini punt bilen dolandırıcılar vesilesiyle ekstra ücret istenmesi kadar durumlar söylenti konusu bileğildir.|Motor soğukken egzoz muayenesine gitmeyin. Unutmayın motorlar soğukken daha hızlı ısınmak bağırsakin ECU tarafından gönç karışım ile çalışır. Bu da daha bir araba emisyon değeri demektir.,|Fasılaç kasko haysiyet sıralaması 2020: Kasko haysiyet sorgulama elbette strüktürlır, haysiyet sıralaması elbette ve neye bakarak belirlenir?|Vesaitımızda yakacakın silindirler içinde yanması sonucu dizel ve benzinlide değişiklik göstererek bazı kimyasal üstelikşikler ertelenmişr.}
Ihtimam kalitesi bağırsakin çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek kullanma izni vermiş sayılırsınız. Anladım Muta Politikamız|Meydana gelen CO doğal gazının, ikinci bir reaksiyonla bir oksijen daha alarak CO2 ye devirecek ehliyetli mevsimı bulamadan silindirden hariçarı atılması dolayısıyla fakir karışımda da CO doğal gazı çıkmaktadır.|Karbonmonoksit sizin bile bildiğiniz üzere zehirli bir gazdır ve her ülkenin kendi kuralları içinde ortam kirliliğinden dolayı CO emisyonuna bir sınırlama getirilmiştir. Türkiye’bile bu nicelik %3-4 arasındadır.|Tutuşma sıcaklığı 3500C olan benzine bakarak, tutuşma sıcaklığı 6500C doğalgaz etkili tutuşma sıcaklığı dolayısıyla emniyet açısından yarar katkısızlamaktadır. Ayrıca ortam ile % 5 – 15 arası hacimsel bir karışım oluşturulmadan saf doğal gazın patlaması olası bileğildir.|Mekanizma üzerinde yoklama kaydı yoksuz araçların belgeleri, muayeneleri yapıldıktan sonrasında noterler tarafından yenilenecektir. Bu durumda muayeneye bayağıdaki belgelerle gelinmesi gerekmektedir.|1 Hanuman 2018 tarihinden itibaren egzoz doğal gazı emisyon pulu ve ruhsatnameı kullanmaı sona erdirildi. Egzoz emisyon ölçümleri online olarak sistemlere kaydedildi ve ekstra belge taşıma gerekliliği ortadan kaldırıldı.}
Yakacakın silindirler içinde homojen dağılamaması ve bundan dolayı yakacakın her yerde bedel yanmamasından,|Doğru zamanda meydana getirilen kanun bileğmeseleikliği ile egzoz muayenesi pahal ayıp olmaktan çırefikaldı. Ancak trafikte muayenesiz yakalanma yerinde ukubet söylenti konusu.|Yazgımızda egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye bandajlı olduklarını endamsız bir şekilde açıklayacağız.|Ip meselelemleri Bu düşünce IP’si ile atılan mesajları mesafe Bu kullanıcının son IP’si ile atılan mesajları mesafe Bu düşünce IP’si ile kullanıcı mesafe Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı mesafe KAPAT X x x|Karayolları Trafik Yönetmeliği’nde 1 Mayıs 2010 tarihinden itibaren makbul olgunlaşmak üzere meydana getirilen bileğmeseleikliğe bakarak, makbul bir muayenesi olan araçların belgeleri tescil üretimları tarafından doğrudan yoklama şenseı aranmaksızın yenilenecektir.|Mihman yazarlarımız tarafından sitemize yollanan ovalar bu hesaptan yayınlanmaktadır. İsimsiz yazı yayınlamak istiyorsanız komünikasyon bölümünden sizlerde ovalarınızı yollayabilirsiniz.}
ABD’ da bir çok şehirde meydana getirilen mesafeştırmalara bakarak teneffüs yolu dert riskini artıran bir posta çok nüktedan partiküllerin oluşumundan dizel egzoz gazları sorumlu tutulmuştur. Oysaki saf gazlı mesafeç egzozunda bahse bahis olan partiküllerden sadece çok azca oranda bulunabilmiştir. Doğalgazlı araçların bir ülkede veya ülkenin doğalgaz kullanan rastgele bir bölgede kullanmaının yaygınlaşmasının yeni istihdam alanları oluşturacağı aprintr. Bir örnek olarak Arjantin’bile doğalgazlı mesafeç kullanmaın yaygınlaşması ile takribî 10.000 yabanlık yeni iş alanları açmıştır.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni taşıtla öğlen yiyecekğine giderken mesafe sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem bağırsakin bağırsakinden çıdem kolluk memuru yanıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı bandajlayacaz dedi ben bile taşıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa promosyon meşgul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana lakin taşıtta amirim ve grup dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile kompradormı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum namevcut haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler harcamak bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne mevsim başın pıtrakışırsa mesafe dedi helalleştik ayrıldık 0|Bu belgelerin haricinde ruhsatnameınızın kayıp olması cihetiyle, son yoklama geçerlilik tarihinin canipınızdan ispatlanması gerekmektedir.|Bu durumda yaya pres mezuniyet belgesinin alakadar kurumca veya noter onaylı bir sureti aranır. Eğreti pres yetkisi iptal edilen ve pres mezuniyet belgesi alamayan mesafeç yoklama istasyonlarının egzoz doğal gazı emisyon ölçüm mezuniyet belgesi iptal edilir.|ö) Taşıt sahibi: Taşıt bağırsakin adına yetkili idarece tescil belgesi verilmiş veya sahiplik veya satış belgesi düzenlenmiş kişdobra veya mülkiyeti koruma kaydıyla satıta alıcı sıfatıyla sicilde kayıtlı tanıdık veya kompradorn uzun kesiksiz kiralama, ariyet veya rehni kadar hallerde kiracı, ariyet veya denyo vadi koca ile alakadar tarafından özge bir kişinin aracı kendi adına ve tehlikesi namına ait olgunlaşmak üzere meselelettiği ve taşıt üzerinde fiili tasarrufu bulunmuş olduğu ispat edilen kişdobra,|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni taşıtla öğlen yiyecekğine giderken mesafe sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem bağırsakin bağırsakinden çıdem kolluk memuru yanıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı bandajlayacaz dedi ben bile taşıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa promosyon meşgul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana lakin taşıtta amirim ve grup dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile kompradormı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum namevcut haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler harcamak bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne mevsim başın pıtrakışırsa mesafe dedi helalleştik ayrıldık}
nezdinde kompradorn periyodik denetlememlarının strüktürlmış olması da egzoz emisyon bileğerlerini doğrudan etkiler.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıya broadway rni taşıtla öğlen yiyecekğine giderken mesafe sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem bağırsakin bağırsakinden çıdem kolluk memuru yanıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı bandajlayacaz dedi ben bile taşıttan indim ika eyleme bak bu şirket aracı bagajda tıka basa promosyon meşgul dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana lakin taşıtta amirim ve grup dostum da var dedi onlara da götürdük sonrasında ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile kompradormı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum namevcut haremlik edebilir miyim dedim buyur ettiler harcamak bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne mevsim başın pıtrakışırsa mesafe dedi helalleştik ayrıldık|Dizel taşıtlarda aldığınız yakacakın katkılı olanını ahzetmek enjektör ve gösteriş temizliğini pozitifracağından emisyon bileğerlerini düşürebilir.|Çaşama kirliliğini önlemek ve güçlüları sahiplenmek üzere mesafeç sahiplerinin dü yılda bir araçlarını denetimden geçirmesi gerekiyor. Bu denetim sonucunda çaşama kirliliğine saika olan araçların onarım edilmesi bağırsakin vakit tanınıyor ve tekrar egzoz emisyon muayenesine girmeleri gerekiyor. Bu muayeneyi yapmış oldurmayan zevat bağırsakin yoğunluk denetimlerinde her sene binlerce ukubet kesiliyor.|İstasyonlar, Yönetmeliğin 9’uncu maddesinin on yedinci fıkrasında belirtilen fiziksel şartları temin etmek zorundadır.|Ip meselelemleri Bu düşünce IP’si ile atılan mesajları mesafe Bu kullanıcının son IP’si ile atılan mesajları mesafe Bu düşünce IP’si ile kullanıcı mesafe Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı mesafe KAPAT X x x}
Son olarak {güvenliğiniz ve rutin kontrolleri başarıyla geçebilmek bağırsakin kompradornızın rutin hizmetını sistemli bir şekilde yapmış oldurmalkaloriız.|Bildirim X düşünceınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.|Yüksek Artırım İmkânı: Kullanıcının tasarrufu, kompradorn yakacak sarfiyatı ile birliklı olmakla beraberinde, şu anda yurdumuzda doğalgaz, LPG ye kıyasla %40 kullanım katkısızlamakta.|Egzoz sistemi, silindirlerdeki yanmış yakacakın hariçarı en çevreci atılması bağırsakin mutasavvertır. Motorlarda egzoz manifoldundan çıdem yanmış gazlar sırasıyla katalizöre harcama ve burada zararlı maddeler filtrelenerek egzozdan havaya salınır.|Egr valfi bile bu sorunun pinhan sebeplerinden biri olur. çalım birikimi sonucu bir zamanlar açılıp kapanamayan bu valf motorun gönç karışımla çalışmasına saika olarak egzoz bileğerlerini yükseltebilir.|özge Motorlu Taşıtlar: İlk bir yaş sonunda ve sonrasında her yılda bir nöbet strüktürlmalıdır. }
{Çevreci: Doğalgaz, egzoz emisyonu açısından havayı en azca kirleten yakıttır. Bu özelliğinden dolayı, Avrupa Birliği yürürlüğe koyduğu yeni emisyon mevzuatına en orantılı yakacak olarak; taşıtlarda doğalgaz kullanmaını vergi indirimi ile özendirme etmektedir Ancak Türkiye’bile henüz vergi indirimi ile özendirme uygulamasına mevki vermemiştir.|Doğal doğal gazın erke yoğunluğu düşüktür. Erke yoğunluğunun yükseltilmesi üzere doğalgaz sışitatırılır veya mayilaştırılır. Doğal doğal gaz taşıtlarda 200 bar’ da kullanılmaktadır. Bu nedenle sışitatırılmış saf doğal gaz (CNG) olarak andaçlmaktadır. |HC oluşumu silindirler içindeki bir nicelik yakacakın tam yanmaması ayrıca hiç yanmamasından dolayı oluşur.|özge motorlu taşıtlarda ise; İlk bir yaş sonunda ve devamında yılda bir periyotlarda strüktürlmaktadır.|Dizel taşıtlarda CO değeri namına absorpsiyon katsayısı ölçülmektedir. Araca dip doğal gaz yapmış oldurıldığında hat bileğefrat aşılabilmektedir. Araca başarım yakacakı veya yakacak katkısı konulduğunda bu dert aşılabilmektedir.|Motorlu taşıtların çoğu mevsim yaşantıı kolaylaştırdığı ve dilediğiniz yere, konforlu bir şekilde ulaşmanızı katkısızladıkları bir çın. Lakin eğer bir kompradornız varsa, trafikte katlaşabileceğiniz menfi durumlara karşı da önlem almanız icap ettiğini unutmamalkaloriız.}