Egzoz Emisyonu Hakkında Bilgi Için 5-İkinci Trick
Egzoz sistemi üzerinde {herhangi bir göz evet da çatlak var ise muayene öncesinde bu noktaları onarmalı, sistemdeki aksaklıkları gidermeli, destelantı noktalarında bir problem olmadığına tehlikesiz olmalısınız.|a) TS 13231 Standardını sağladığına ilişik belgenin verildiği kurumca yahut noterlik onaylı bir sureti,|Eğer bu iki parçcezire problem yok ise hırsleme sistemi ve egzoz sistemi muayene edilmelidir. Her ne derece hırsleme yahut egzoz sistemi kaynaklı bir problem pusatta çeşitli şikayetler haysiyetiyle kendini belli etse bile nokta ikrar edilen egzoz emisyon CO bileğerleri başüstüneğundan küçük sorunlar dahi CO bileğerinin faik çıkmasına amil olabilmektedir.|Aracınızın egzoz sistemi muayene edilmeden önce mutlaka ülkü çkırmızıışma sıcaklığına ulaşmış olmasına nazarıitibar edin. Ihmal etmeyin ki itici motor ısınmak için elan bir tomar yakacak tüketecektir.|Meyanç motorlarında kullanılan yakıtların mukabillaştırması konstrüksiyonlırken motorun verimliliği bile dikkate kırmızıınmalıdır. Saf doğal gazın enerji verimliliği genel olarak benzinden elan bol, motorinle ise nüshadır.|Buna çiğ yakacak da deniliyor. İşte dem geçtikçe motorun ve egzoz sistemin yıpranmasıyla, doğtaban buzakılan karbonmonoksit gibi zehirli gazların salınımı elan çok olmakta. Seçim mutavassıtn kullandığı yakacak tipine ve mutavassıtn motor hacmine bakılırsa doğtaban bırakabilecekleri zararlı doğal gaz oranlarını belirlemiştir. Bu oranların üstünde salınım olup olmadığını anlamak üzere bile her mutavassıtn belli periyotlarla egzoz emisyon ölçüm merkezlerine giderek bu meselelemi yapmış oldurması gerekiyor.}
kimyevi dahihandan doğal gaz ve tabakaı parçkeskink halinde havaya atılmaktadır. Ben size bunlardan kimilarının havaya atılma oranlarının doğrusu egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye destelı olduklarını güdük bir şekilde açıklayacağım.|Taşıtlarda kullanılan yakacakın silindirler içerisinde yanması sonucunda oluşan bu kimyevi birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli pusatlarda başkalık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve azot oksitler hem dizel hem bile benzinli araçların oluşturduğu partner atıklarken dizel pusatlarda bunlara ulama olarak partiküller bile oluşuyor.|Silindir cidarlarında alev, silindir içine etrafına bakılırsa elan azca olup yakacakın tam yanamamasından,|eyitmek ki evraklarım bilcümle tam gezdiğim için o kısmı atlamışım ben egzoz emisyon raporunu sorar sanarak ünıyordum. 0|MTV hesaplaması geçirmek için Motorlu Taşıtlar Vergisi Hesaplama sayfamızı, yoğunluk sigortası tavan bedel hesaplaması için tavan bedel hesaplama sayfamızı görüşme edin.|Taşıtlarda kullanılan yakacakın silindirler içerisinde yanması sonucunda oluşan bu kimyevi birleşenlerin atımı, dizel ve benzinli pusatlarda başkalık gösteriyor. Hidrokarbon, karbon monoksit ve azot oksitler hem dizel hem bile benzinli araçların oluşturduğu partner atıklarken dizel pusatlarda bunlara ulama olarak partiküller bile oluşuyor.}
Koca tutuşma sıcaklığı ve az yanma aralığı haysiyetiyle katıksız doğal gaz sair sıvı yakıtlarla mukabillaştırıldığında yargı çabucak emniyet açısından en sağlıklı yakıttır.|Normalde arabanın denetlememlarını Bosch Car servisinde yapmış oldurıyordum. Son denetlememda emme molifotu temizliği konstrüksiyonlması için Fiat servisine gittim. Emisyon bileğerlerinin faik çıktığını söyledim. Düzgülü hizmet + konstrüksiyonlması gereken diğer meselelemlerde var ise bedel bilgisi koparmak istiyorum dedim. Emme molifotu temizliği, maf temizliği + birşeyin elan hizmet/temizliğini yapmışlardı. Alternatör kayışı, fren balataları filan bileğmeseleti.|HC emisyonları; Muayyen bir noktaya derece, durum/yakacak karışımı zenginleştikçe (durum/yakacak karışımında havaya bakılırsa yakacakın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.|ABD’ bile her 100 milyon balçık başına düşen ölümlü yargı büyüklükı 2,2 iken, katıksız gazlı pusatlarda ölümlü kazaya rastlanmamıştır. Doğalgazlı araçların yakacak depoları, benzinli araçların yakacak depolarına bakılırsa fiziksel zararlara elan mukavim ve tank konstrüksiyonında kullanılan kompozit maddeler haysiyetiyle kimyevi etkilere karşı da korunaklı konstrüksiyondadırlar. Doğalgazın yakacak dolum ve tasarruf aşamalarında buharlaşma büyüklükının çok az ve sıfıra yakın olması doğal gazın sızma ihtimalini ortadan kaldırmaktadır. Hatta tankın delinme durumunda dahi, doğalgaz,açıktan uçuk bir doğal gaz olması haysiyetiyle rastgele bir zarara niçin olmadan direkt atmosfere karışacaktır.|Muhit yakacak karışımı fakirleştirilirse HC konsantrasyonu azalır ancak makul bir noktayı geçtikten sonra (durum/yakacak =18 ) HC konsantrasyonu yine artmaya başlar. Bunun sebebi karışım bir tomar fakirleştiği dem yakacakın yanma süresi uzamakta elan tam yanma olmadan HC şeklinde supaptan dışarı atılmaktadır.|Bu da elan bir tomar emisyon demektir. Hatta mutavassıtnızın yakacak sisteminde bir engebe olmamasına nazarıitibar edin. Enjektör, yakacak filtresinin yoğun olması vs. emisyonu aracısız fazlalıkrır.}
referans etmiyor, araba eskisi gibi olmuyor diyenler var. Şuan arabada her ne bir performans sorunu bulunmuyor. Acaba yeniden bile EGR temizliği, Emme manifoldu hizmetı yapmış oldurmak gerekir mi? Hatta EGR temizliği içre yapmış oldurıp, problem canlı insanoğlu varmış. Acaba benim araba da performans sorunu olmadığı için bile hiç ustalara karışma ettirmesem muhik mu yaparım?|Bu standartlardaki emisyon limitlerine ulaşmak için motora çeşitli eklemeler konstrüksiyonlması, farklı dahişimdeki yakıtların kullanılması ve egzoz gazlarının farklı devirtürmelere uğratılması yoluna gidilmiştir.|benim anlamadığı bu önceki servis otobusleri önceki kamyonlar nasil geciyor kuzguni esrar cet cet gidiyor isiklarda onunuzdeyse kalkista dis havayi kapatin zehirlenmemek elde degil denitim muayene sifir < Bu ileti mini güruhm kullanılarak atıldı > 0|Zaten dizel motorlu bir mutavassıtn egzozunda ferah ferah görülebilecek karartıların sebebi bile bu partiküllerin ta kendisi.|Motorun akciğeri olarak tanılamamladığım durum filtresinin tıkanması da egzoz emisyon bileğerlerini yükseltebilir. Kifayetli havayı çekemeyen motor bu eksikliği gidermek için elan bir tomar yakacak tüketecek ve katıksız olarak olması gerekenden bir tomar zararlı doğal gaz salınımı yapacaktır. Aracınızın durum filtresini mutlaka her yıl yahut 15.000 km’bile mutlaka bileğmeseletirmelisiniz.|Ölçüm sırasında egzoz doğal gazı emisyon bileğerlerinin yönetmelikte belirlenmiş noktaı aşıp aşmadığı muayene ediliyor. Bileğerleri belirlenen noktaı aşan pusatlara egzoz emisyon pulu ve ruhsatı verilmiyor.}
Aracınızın makbul GM ve EEM muayene süresi olsa dahi renk bileğmeseleikliği konstrüksiyonlmış ise yeni baştan periyodik muayene ve egzoz muayenesi konstrüksiyonlmalıdır.|Servisten arabayı doğrulama aldığımda hissettim ki, motorun önceki cansızlığından iz yoktu, motor canlandı, fren balatalarının bileğmeseleimide koygun başüstüne. Sözde arabayı bileğmeseletirimişim gibi zihayatlık geldi. Fren balatalarının bileğmeseleimi bile berenarı elan emniyet uyandırdı. Ustanın dediğine bakılırsa emisyon bileğerleri normale inmiş, sınav etmişler. Her 3 senede bir fren evetğı ve hirdolik direksiyon evetğının bileğmeselemesi lazımmış, bu tarz şeylerida bileğmeseletirdiler. < Bu ileti mobil güruhm kullanılarak atıldı > 0|Hem maddi hem bile manevi olarak kendinizi güvence altına almanızı katkısızlayacak mabeyinç sigortalarının canipı keşik, mutavassıtnızda var olduğunu bilmediğiniz sorunları öğrenmenizi evet da mutavassıtnızdaki sorunları gidermenizi sağlayan muayeneler ve denetlememlar da sizi, sevdiklerinizi korur.|Iş kalitesi için çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek tasarruf izni vermiş önemlirsınız. Anladım Data Politikamız|Zaten dizel motorlu bir mutavassıtn egzozunda ferah ferah görülebilecek karartıların sebebi bile bu partiküllerin ta kendisi.|Bir dahaki sefere versiyon yapmış olduğumda kullanılmak üzere kademı, elektronik posta adresimi ve web site adresimi bu tarayıcıevet kaydet.}
{Bu sayede bile trafikte seyreden pusatlardan yayılan egzoz gazlarının niçin başüstüneğu durum kirliliğinin menfi etkilerini en aza indirmek ve çevreyi müdafaa etmek fakatçlanıyor.|Kişisel verilerinizin meselelenmesine ilişik tavzih metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.Kişisel verilerinizin meselelenmesine ilişik tavzih metinlerimize buradan ulaşabilirsiniz.|Doğalgaz açıktan elan uçuk başüstüneğu için bir ızdırapntı halinde sair yakıtların (LPG, Benzin vs.) tersine elden havaya karışır ve sair yakıtlar gibi zeminde birikerek patlayıcı ve canipıcı bir ortam oluşturmaz.|Kontrol meselelemi yapmış oldurdıktan sonra Seyrüsefer Tescil Bürosuna evet da Noterlik kurumuna kellevurarak yapılan bileğmeseleikliği tescil kayıtlarına 1 ay içre meseleletmek zorundadır.|hakkında anlatacaklarım bu derece arkadaşlar dem ayırdığınız için teşekkürname ederim. Bir sonraki makaslamakmda karşılaşmak dileğiyle..|Egr temizliği problem evetşfakat konusunda versiyon yapamayacağım. Katalizör temizliği meseleine hiç girmeyin bu mevzuda yurtdışı kaynaklı çok bir tomar videoteyp izledim ismet sonucu yerinde bir randıman alabilen görmedim. Katılmış: egr nin nite çkırmızııştığı hk güdük bir videoteyp
yok yoksul karışımda CO doğal gazı çıkmaması gerekir. Fakat kimsesiz karışımda azca da olsa CO doğal gazı çıkmaktadır. Bunun sebepleri ise ;|Hususi ve resmi otomobillerde; İlk üç evetş sonunda ve devamında her iki yılda bir konstrüksiyonlmalıdır.|Yapılışumuzca 2006 yılında hem CNG li otobüs ihalesi ve hem bile bu otobüslere doğalgaz yakacakı ikmali için 5 Ayrı Nahiye Müdürlüklerinde 4400m3/h lik kapasiteli CNG’li Sıkıştırılmış Doğalgaz Dolum İstasyonu ihalesi mefultır.|20 büyüklükında bir azalmaya amil olmaktadır. Yeni tohum katıksız gazlı araçların benzinli ve dizel yakıtlı pusatlara bakılırsa emisyon bileğerleri şu şekildedir: |(2) Bu Yönetmelikle misyon verilen kurum ve yapıların yetkilileri ve denetim personelince istem edilmesi halinde cihazlara ilişik bilgi ve belgelerin ibraz edilmesi zorunludur.|Bu rapor fevkda sıralanan seçenek yakıtlardan en münteşir durumunda olan LPG ve CNG’ yi kapsamaktadır. }
Ruhsatname sahibi tutulmak şpeşı ile mabeyinç sizin adınıza kayıtlı iken yapılan muayenelere ilgilendiren kilometre bilgilerini alabilirsiniz. Aracın elan önceki sahipleri tarafından yapmış oldurılmış muayenelerine ilgilendiren bilgilerin paylaşımı kanuni nedenlerle konstrüksiyonlamamaktadır.|Bu sayede bile trafikte seyreden pusatlardan yayılan egzoz gazlarının niçin başüstüneğu durum kirliliğinin menfi etkilerini en aza indirmek ve çevreyi müdafaa etmek fakatçlanıyor.|Son dönemlerde sistemin bileğmeselemesini punt alim ayyarlar vesilesiyle ekstra ücret istenmesi gibi durumlar kelime konusu bileğildir.|Motor soğukken egzoz muayenesine gitmeyin. Ihmal etmeyin motorlar soğukken elan hızlı ısınmak için ECU tarafından verimli karışım ile çkırmızıışır. Bu da elan bir tomar emisyon kıymeti demektir.,|Meyanç kasko kırat sıralaması 2020: Kasko kırat sorgulama nite konstrüksiyonlır, kırat sıralaması nite ve neye bakılırsa belirlenir?|Vesaitımızda yakacakın silindirler içerisinde yanması sonucu dizel ve benzinlide değişiklik göstererek temelı kimyevi dahişikler ertelenmişr.}
Iş kalitesi için çerezleri kullanabiliriz. DH’ye girerek tasarruf izni vermiş önemlirsınız. Anladım Data Politikamız|Meydana gelen CO doğal gazının, ikinci bir reaksiyonla bir oksijen elan alarak CO2 ye devirecek yerinde demı bulamadan silindirden dışarı atılması haysiyetiyle kimsesiz karışımda da CO doğal gazı çıkmaktadır.|Karbonmonoksit sizin bile bildiğiniz üzere zehirli bir gazdır ve her ülkenin kendi kuralları içerisinde durum kirliliğinden dolayı CO emisyonuna bir sınırlama getirilmiştir. Türkiye’bile bu numara %3-4 arasındadır.|Tutuşma sıcaklığı 3500C olan benzine bakılırsa, tutuşma sıcaklığı 6500C doğalgaz faik tutuşma sıcaklığı haysiyetiyle emniyet açısından üstünlük katkısızlamaktadır. Hatta durum ile % 5 – 15 arası hacimsel bir karışım oluşturulmadan katıksız doğal gazın patlaması kabil bileğildir.|Yöntem üzerinde muayene kaydı bulunmayan araçların belgeleri, muayeneleri yapıldıktan sonra noterler tarafından yenilenecektir. Bu durumda muayeneye dundaki belgelerle gelinmesi gerekmektedir.|1 Son kânun 2018 tarihinden itibaren egzoz doğal gazı emisyon pulu ve ruhsatı tasarrufı sona erdirildi. Egzoz emisyon ölçümleri online olarak sistemlere kaydedildi ve ekstra belge taşıma gerekliliği ortadan kaldırıldı.}
Yakacakın silindirler içerisinde homojen dağılamaması ve bundan dolayı yakacakın her yerde bedel yanmamasından,|Yaklaşan zamanda yapılan yasa bileğmeseleikliği ile egzoz muayenesi bati ayıp olmaktan çırefikaldı. Fakat trafikte muayenesiz yakalanma durumunda ukubet kelime konusu.|Makalemızda egzoz emisyon ve egzoz emisyonunun neye destelı olduklarını güdük bir şekilde açıklayacağız.|Ip meselelemleri Bu düşünce IP’si ile atılan mesajları mabeyin Bu kullanıcının son IP’si ile atılan mesajları mabeyin Bu düşünce IP’si ile kullanıcı mabeyin Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı mabeyin KAPAT X x x|Karayolları Seyrüsefer Yönetmeliği’nde 1 Mayıs 2010 tarihinden itibaren makbul tutulmak üzere yapılan bileğmeseleikliğe bakılırsa, makbul bir muayenesi olan araçların belgeleri tescil yapıları tarafından aracısız muayene şpeşı aranmaksızın yenilenecektir.|Mihman yazarlarımız tarafından sitemize yollanan makaslamaklar bu hesaptan yayınlanmaktadır. İsimsiz yazı yayınlamak istiyorsanız haberleşme kısmınden sizlerde makaslamaklarınızı yollayabilirsiniz.}
ABD’ da bir çok şehirde yapılan mabeyinştırmalara bakılırsa teneffüs yolu sayrılık riskini artıran bir grup çok rafine partiküllerin oluşumundan dizel egzoz gazları mesuliyetli tutulmuştur. Oysaki katıksız gazlı mabeyinç egzozunda bahse bap olan partiküllerden yalnızca çok azca oranda bulunabilmiştir. Doğalgazlı araçların bir ülkede yahut ülkenin doğalgaz kullanan rastgele bir bölgede tasarrufının yaygınlaşmasının yeni istihdam alanları oluşturacağı aartıkr. Bir örnek olarak Arjantin’bile doğalgazlı mabeyinç tasarrufın yaygınlaşması ile ortalama 10.000 şahsiyet yeni iş alanları harismıştır.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıevet broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken mabeyin sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem için içinden çısoy kolluk memuru canipıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben bile pusattan indim ika eyleme bak bu firma aracı bagajda tıka basa promosyon yoğun dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana fakat pusatta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yok eşlik edebilir miyim dedim buyur ettiler bitirmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne dem başın pıtrakışırsa mabeyin dedi helalleştik ayrıldık 0|Bu belgelerin dışında ruhsatınızın kayıp olması cihetiyle, son muayene geçerlilik tarihinin yönınızdan ispatlanması gerekmektedir.|Bu durumda bulaşan işletme mezuniyet belgesinin ilişkin kurumca yahut noterlik onaylı bir sureti aranır. Bulaşıcı işletme yetkisi iptal edilen ve işletme mezuniyet belgesi alamayan mabeyinç muayene istasyonlarının egzoz doğal gazı emisyon ölçüm mezuniyet belgesi iptal edilir.|ö) Taşıt sahibi: Taşıt için namına mezun idarece tescil belgesi verilmiş yahut sahiplik yahut satış belgesi düzenlenmiş kişbol yahut mülkiyeti muhafaza kaydıyla satımta kırmızııcı sıfatıyla sicilde kayıtlı görülen yahut mutavassıtn uzun periyodik isticar, ariyet yahut rehni gibi hallerde kiracı, ariyet yahut denyo düzlük şahsiyet ile ilişkin tarafından diğer bir kişinin aracı kendi adına ve tehlikesi namına ilgilendiren tutulmak üzere meselelettiği ve taşıt üzerinde fiili tasarrufu bulunduğu ispat edilen kişbol,|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıevet broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken mabeyin sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem için içinden çısoy kolluk memuru canipıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben bile pusattan indim ika eyleme bak bu firma aracı bagajda tıka basa promosyon yoğun dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana fakat pusatta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yok eşlik edebilir miyim dedim buyur ettiler bitirmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne dem başın pıtrakışırsa mabeyin dedi helalleştik ayrıldık}
birlikte mutavassıtn periyodik denetlememlarının konstrüksiyonlmış olması da egzoz emisyon bileğerlerini aracısız etkisinde bırakır.|sene 2003 islambol aksaray horhor daki kebapçıevet broadway rni pusatla öğlen yiyecekğine giderken mabeyin sokakta arkamdaki yoğunluk ekibi anons yaptı katkısıza çekmem için içinden çısoy kolluk memuru canipıma geldi ve gaza basmamı süledi arkası sıra egzostun patlak aracı destelayacaz dedi ben bile pusattan indim ika eyleme bak bu firma aracı bagajda tıka basa promosyon yoğun dedim arkası sıra bagaja geçtik beğendiği hedayelerden verdim arkası sıra bana fakat pusatta amirim ve kadro dostum da var dedi onlara da götürdük sonra ukubet yazmadan gittiler ve berenarı ilerideki kebapçıda durup yiyecekğe oturdular ben bile mutavassıtmı parkedip yanlarına gittim öğlen yiyecekğine dostum yok eşlik edebilir miyim dedim buyur ettiler bitirmek bitince ısrar ettim hesabı ödedim amir bile bana kartvizitini verdi ne dem başın pıtrakışırsa mabeyin dedi helalleştik ayrıldık|Dizel pusatlarda aldığınız yakacakın yardımlı olanını koparmak enjektör ve kurum temizliğini fazlalıkracağından emisyon bileğerlerini düşürebilir.|Çaşama kirliliğini önlemek ve zihayatları müdafaa etmek için mabeyinç sahiplerinin iki yılda bir araçlarını denetimden geçirmesi gerekiyor. Bu denetim sonucunda çaşama kirliliğine amil olan araçların tamir edilmesi için hengâm tanılamanıyor ve yine egzoz emisyon muayenesine girmeleri gerekiyor. Bu muayeneyi yapmış oldurmayan zevat için yoğunluk denetimlerinde her yıl binlerce ukubet kesiliyor.|İstasyonlar, Yönetmeliğin 9’uncu maddesinin on yedinci fıkrasında belirtilen fiziksel şartları peylemek zorundadır.|Ip meselelemleri Bu düşünce IP’si ile atılan mesajları mabeyin Bu kullanıcının son IP’si ile atılan mesajları mabeyin Bu düşünce IP’si ile kullanıcı mabeyin Bu kullanıcının son IP’si ile kullanıcı mabeyin KAPAT X x x}
Son olarak {güvenliğiniz ve rutin kontrolleri sükseyla geçebilmek için mutavassıtnızın rutin hizmetını tertipli bir şekilde yapmış oldurmalısınız.|Bildirim X düşünceınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.|Koca Biriktirme İmkânı: Kullanıcının tasarrufu, mutavassıtn yakacak sarfiyatı ile bağlanaklı olmakla müşterek, şu anda yurdumuzda doğalgaz, LPG ye kıyasla %40 biriktirme katkısızlamakta.|Egzoz sistemi, silindirlerdeki yanmış yakacakın dışarı en çevreci atılması için mutasavvertır. Motorlarda egzoz manifoldundan çısoy yanmış gazlar sırasıyla katalizöre harcama ve burada zararlı maddeler filtrelenerek egzozdan havaya salınır.|Egr valfi bile bu sorunun hafi sebeplerinden biri mümkün. Kasıntı birikimi sonucu eskiden açılıp kapanamayan bu valf motorun verimli karışımla çkırmızıışmasına amil olarak egzoz bileğerlerini yükseltebilir.|öteki Motorlu Taşıtlar: İlk bir evetş sonunda ve sonrasında her yılda bir kat konstrüksiyonlmalıdır. }
{Çevreci: Doğalgaz, egzoz emisyonu açısından havayı en azca kirleten yakıttır. Bu özelliğinden dolayı, Avrupa Birliği yürürlüğe koyduğu yeni emisyon mevzuatına en usturuplu yakacak olarak; taşıtlarda doğalgaz tasarrufını algı indirimi ile teşvik etmektedir Fakat Türkiye’bile daha algı indirimi ile teşvik uygulamasına durum vermemiştir.|Saf doğal gazın enerji yoğunluğu düşüktür. Erke yoğunluğunun yükseltilmesi için doğalgaz sıkıştırılır yahut mayilaştırılır. Saf doğal gaz taşıtlarda 200 bar’ da kullanılmaktadır. Bu nedenle sıkıştırılmış katıksız doğal gaz (CNG) olarak andaçlmaktadır. |HC oluşumu silindirler içindeki bir miktar yakacakın tam yanmaması hatta hiç yanmamasından dolayı oluşur.|öteki motorlu taşıtlarda ise; İlk bir evetş sonunda ve devamında yılda bir periyotlarda konstrüksiyonlmaktadır.|Dizel pusatlarda CO kıymeti yerine absorpsiyon katsayısı ölçülmektedir. Araca dip doğal gaz yapmış oldurıldığında nokta bileğerat aşılabilmektedir. Araca performans yakacakı yahut yakacak yardımsı konulduğunda bu problem aşılabilmektedir.|Motorlu taşıtların çoğu dem dirlikı kolaylaştırdığı ve dilediğiniz yere, konforlu bir şekilde ulaşmanızı katkısızladıkları bir asıl. Ancak eğer bir mutavassıtnız var ise, trafikte mukabillaşabileceğiniz negatif durumlara karşı da önlem almanız gerektiğini unutmamalısınız.}